|
|
MIRACLES
W projekcie MIRACLES uczestniczą cztery duże europejskie miasta: Rzym( Włochy), Barcelona (Hiszpania), Winchester(UK) i Cork (Irlandia). Projekt ten podobnie zresztą jak i inne próbuje znaleźć rozwiązanie problemu rosnącego zapotrzebowania miejskiego systemu komunikacyjnego.
|
|
|
VIVALDI
W projekcie VIVALDI współpracuje pięć miast: Aalborg w Danii, Bremen (Niemcy) Bristol (UK), Kaunas (Litwa) i Nantes (Francja). Wspólnie walczą z problemem zatłoczenia i zanieczyszczenia miast poprzez ulepszenie miejskiego transportu.
|
|
|
MOBILIS
W projekcie MOBILS partnerami są Tuluza ( Francja), Debrecen (Węgry), Ljubliana (Słowenia), Wenecja (Włochy) oraz Odense w Danii. Projekt ten podobnie jak inne stara się promować nową kulturę komunikacji miejskiej oraz podkreśla wagę zaangażowania obywateli w kształt naszego środowiska.
|
|
|
SUCCESS
La Rochelle(Francja), Preston (UK) i Ploiesti (Rumunia) uczestnicząc wspólnie w projekcie nazwanym SUCCESS (nazwa projektu jest skrótem od - Smaller Urban Communities in Civitas for Environmentally Sustainable Solutions), który promuje nowatorskie rozwiązania w dziedzinie miejskiego transporu.
|
|
|
SMILE
W projekcie SMILE biorą udział miasta: Malme (Szwecja), Norwich (UK), Potenza (Włochy), Suceava (Rumunia) oraz Tallin (Estonia). Głównym założeniem jest rozwój zrównoważonego ruchu miejskiego będącego alternatywą dla transportu prywatnego.
|
|
|
CARAVEL
Partnerami w projekcie Caravel są cztery miasta - Burgos (Hiszpania), Genua (Włochy), Stuttgart (Niemcy) oraz Kraków. Wspólnym zadaniem partnerów jest poszukiwanie nowych rozwiązań usprawnienia transportu miejskiego a tym samym poprawy jakości środowiska.
|
|
|
TRENDSETTER
W skład projektu TRENDSETTER weszły Lille, Praga, Graz, Sztokholm, Pecs, które w trosce o poprawę jakości miejskiego środowiska starają się pohamować rozwój miejskiego ruchu poprzez jego zwiększoną kontrolę.
|
|
|
TELLUS
Pięć europejskich miast uczestniczących projekcie TELLUR ( Berlin - Niemcy, Goeteborg - Szwecja, Gdynia - Polska, Rotterdam - Holandia, Bukareszt - Rumunia) udowadnia, że zintegrowany transport miejski może przyczynić się do rozwiązania problemu wzmożonej mobilności w Europie.
|
|